Fins el 31 de març de 2019, el Museu del Disseny de Barcelona acull l'exposició El boom de la publicitat, un recorregut, des del final del segle XIX fins a mitjan segle XX, per la publicitat comercial gràfica dedicada especialment a la difusió de productes d’ús quotidià: alimentaris, vins i caves, farmacèutics, d’higiene i perfums, tabac, maquinària... Més enllà dels populars cartells de paper, com la mostra posa de relleu, la publicitat adoptà altres suports com van ser la llauna, el cartró i la rajola ceràmica. Amb motiu de la Festa Major d’Hivern, les festes de Santa Eulàlia, que enguany tindrà lloc del 8 al 12 de febrer, dimarts 12 de febrer podreu visitar de manera gratuïta les exposicions del Museu del Disseny. El 12 de febrer a les 19h, el Centre de Documentació del Museu del Disseny acull la presentació del llibre El vidre català, de Jordi Carreras, el primer llibre sobre el vidre a Catalunya. Es tracta d'una anàlisi rigorosa a través d’objectes d’ús comú com porrons o copes i d’altres de fantasia com càntirs de bateig o almorratxes. La presentació anirà a càrrec de Pilar Vélez, directora del Museu del Disseny, Jaume Barrachina, director del Museu del Castell de Peralada, Xavier Albertí, director de la col·lecció i Jordi Carreras, l'autor. Els diumenges de tot el mes a les 11.30h. arriben el taller familiar "Exlibris! Pitibris!", inspirat en les peces gràfiques de la col·lecció del Museu per crear el nostre exlibris personal, farem el tampó i finalment pensarem un encanteri per protegir els nostres llibres.
A la imatge, "La buena galleta", de Frederic Camallonga, de l'exposició El boom de la publicitat.