El Centre de Documentació de la Imatge inaugura, el 7 de març a les 20 h., l'exposició Woman to go. Mathilde ter Heijne, comissariada per José Luis de la Fuente Triana i María Gracia de Pedro.
A finals del segle XVII, quan el turisme i l'exòtic es van popularitzar, les targetes postals van començar a aparèixer en totes les oficines de correus del continent. Es van convertir en una icona de la cultura comercial, reduint i mercantilitzant obres d'art, monuments, atraccions turístiques i belleses natives de totes les dècades. Subjecta entre les puntes dels dits, la targeta postal sembla existir per ser guardada i amb el temps oblidada. Bé sigui en un llibre, en una butxaca, en un calaix o entre les pàgines d'una vella revista, la targeta postal sembla existir només per poder ser trobada de nou un dia plujós i amb ella, la versió idealitzada d'un record. Mathilde ter Heijne presa aquests aspectes de la cultura de les targetes postals per presentar-nos fotografies de dones anònimes preses entre 1839 i 1920.