Hashtags, paraules, lletres, memes i eslògans ocupen les seccions infinites dels mitjans socials, reduïts a significats buits que es camuflen en tots nosaltres i que ens fan partícips d'una revolució estacional. La minúscula "i" ( "jo"), que fa referència a l'individual, ha estat extreta al consumidor de la seva butxaca a través de la seva conversió en marca corporativa. "I (jo) sóc perquè iPhone (yoPhone) i I (jo) penso després iPad (yoPad) i I (jo) tinc la meva GoPROpara mostrar-me amb el meu selfie!". Ara tots som addictes als dispositius tecnològics amb la seva promesa de satisfacció instantània a partir de l'auto difusió del nostre ego a milions de assedegats mediocratas. Mai quedarem satisfets perquè el virus del llenguatge és una mentida addictiva i la màquina és un distribuïdor d'escombraries. William Burroughsexplicó, "El traficant no ven el seu producte al consumidor, ven al consumidor al seu producte. No millora i simplifica la seva mercaderia. Degrada i simplifica al client ".