0324-banner-bonart-Racisme-1280x107px

Exposicions

Kendell Geers presenta el seu últim projecte a ADN Galeria

Kendell Geers presenta el seu últim projecte a ADN Galeria
bonart barcelona - 03/04/19
ADN Galeria, carrer Enric Granados 49 de Barcelona, inaugura el 6 d'abril a les 12.00h la tercera exposició individual de l'artista Kendell Geers, artista reconegut per tractar l'espiritualitat i la política de forma simultània a partir d'un discurs crític contra els estereotips.
El 1993 l'artista va canviar la seva data de naixement a maig de 1968, situant el seu renaixement com a part d'una revolució social a escala global. El 6 d'abril, dia de la inauguració, l'artista farà una presentació del seu trabajo.La exposició pren com a punt de partida, la cita homònima de René Descartes en 1637 "I Think Therefore I am" ("Penso, per tant existeixo" ). Reestructurada sota el signe contemporani, la lògica cartesiana que un cop va governar el món és traslladada al terreny d'un Neollenguatge caracteritzat per l'aparició constant de notícies falsas.Actualmente, polítics arreu del món capitulen en favor del millor postor, venent les seves ànimes darrere de solucions instantànies. Si no aconseguim baixar 1,5 graus Celsius la temperatura del planeta en els propers 12 anys el canvi climàtic hi haurà accelerat fins a un punt de no retorno.Lanzando Descartes als gossos, Geers proclama que ara no és moment de pensar -és moment de protestar . Amb el títol de l'exposició, #iPROtesttHEReforeIam ("Protesto, per tant existeixo"), l'artista fa una crida a les armas.Embaucador i fabulador, artista i mag, Kendell Geers plaça un hashtagy fa rodar la seva llengua sobre les lletres , enllaçant en una única paraula inventada #iPROtesttHEReforeIam. Les lletres majúscules es transformen en senyals que marquen les contradiccions que implica presentar una exposició de protesta en una galeria d'art comercial.
Hashtags, paraules, lletres, memes i eslògans ocupen les seccions infinites dels mitjans socials, reduïts a significats buits que es camuflen en tots nosaltres i que ens fan partícips d'una revolució estacional. La minúscula "i" ( "jo"), que fa referència a l'individual, ha estat extreta al consumidor de la seva butxaca a través de la seva conversió en marca corporativa. "I (jo) sóc perquè iPhone (yoPhone) i I (jo) penso després iPad (yoPad) i I (jo) tinc la meva GoPROpara mostrar-me amb el meu selfie!". Ara tots som addictes als dispositius tecnològics amb la seva promesa de satisfacció instantània a partir de l'auto difusió del nostre ego a milions de assedegats mediocratas. Mai quedarem satisfets perquè el virus del llenguatge és una mentida addictiva i la màquina és un distribuïdor d'escombraries. William Burroughsexplicó, "El traficant no ven el seu producte al consumidor, ven al consumidor al seu producte. No millora i simplifica la seva mercaderia. Degrada i simplifica al client ".
A la imatge, obra de Kendell Geers.
Bonart_banner-180x180_FONS-AVUI-90SS_Bonart-180x180-Online

Et poden
Interessar
...

Bonart_banner-1280x150_FONS-AVUI-90