BANNER MY BESTYS 7

Notícies

La Fundació Mas Miró fa balanç del seu primer any

bonart mont-roig del camp - 28/04/19
La Fundació Mas Miró de Mont-roig del Camp ha complert un any. En aquests 365 dies, segons els seus responsables, s'han assolit els objectius que inicialment es varen plantejar: Celebrar el 125è aniversari, aportar credibilitat al projecte de la fundació; generar un vincle emocional amb els públics i traslladar la magnitud del projecte als mitjans amb gran notorietat i repercussió. En aquest primer any, la Fundació ha participat activament amb la jornada de Patrimoni Cultural "Turisme i patrimoni cultural: confluències"; jornades Apropa't, Gestió cultural en entorns no urbans, conferència al Gran Palais de París, inauguració del curs acadèmic Universitat Rovira i Virgili; jornades Patrimoni & digital; Miró Meeting, Arco 2019 i màster d'innovació de la gestió turística patrimoni cultural i natural. Han visitat la Fundació, 971 visitants el maig del 2018; 1284 l'agost del 2018; 639 d'octubre del 2018; 370 el gener del 2019; 330 el febrer del 2019 i 980 març del 2019. La procedència ha estat el 41 per cent de Catalunya, el 41 per cent de l'Estat espanyol; un 7 per cent de francesos; un 7 per cent d'alemanys i un 4 per cent d'anglès. Durant el primer any, la fundació ha consolidat Les nits del Mas Miró, que es varen celebrar els dies 8, 9 i 10 d'agost. Pel 2019, la Fundació presenta aquestes novetats: tallers educatius i familiars, experiència Essència Miró, visita teatralitzada i hall escape Mas Miró. Es vol endegar una proposta de botiga que neix de la fusió entre les Concept Store i les botigues experiencials, espai que anirà més enllà de la venda de productes, on oferir una experiència lúcida d'acord amb la filosofia de la Fundació. Pel que fa a la rehabilitació, s'ha previst l'interior de la part noble de la masia; l'obertura de nous espais per a la visita; millores en l'accessibilitat i subvenció BCIN.
180x180BW24_Revista-Bonart_3

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88