1280x150

Notícies

L'APPEC llança una campanya per promoure la lectura de revistes en català

bonart barcelona - 29/04/19
En l’actual context d’involució de drets fonamentals com la llibertat d’expressió, l’APPEC, l’associació catalana d’editors de revistes i digitals, ha llançat una ambiciosa campanya per combatre la manipulació informativa i les fake news a través de la lectura de revistes i digitals en català. Amb l’eslògan “Sigues lliure, llegeix”, els editors de publicacions catalanes conviden a la ciutadania a apostar per les revistes i digitals en català per tenir eines per formar-se criteri propi i opinions en llibertat. La campanya, en format audiovisual, aplega més d’una cinquantena de directors, editors o col·laboradors de publicacions que exhibeixen les seves capçaleres com a antídot a la repressió. Hi han participat nombroses cares conegudes com ara els periodistes Toni Soler com a fundador de la revista El Món d’Ahir, Neus Bonet com a responsable de la revista Capçalera, Eduard Voltas com a editor de Time Out BCN, la directora de Sàpiens Clàudia Pujol, l’editor d’El Temps Eliseu Climent, Mercè Canela de Cavall Fort, Lluís Gendrau amb Enderrock, José Antich amb El Nacional, Joan Morales com a director de Descobrir, Josep Sucarrats, director de Cuina, Francesc-Marc Álvaro com a col·laborador de Serra d’Or, Núria Iceta amb l’Avenç, Germà Capdevila amb l’Esguard, l’esportista Sergi Mingote amb Vèrtex, l’editor de Nació Digital Miquel Macià, la pallassa Pepa Plana amb la revista Zirkolika o la col·laboradora de bonart i bonart digital, Natàlia Lloreta. Des d’avui ja es poden veure les diferents versions dels espots a les xarxes socials de l’APPEC (YoutubeFacebookTwitter i Instagram) i al llarg de les properes setmanes també s’emetran per TV3. A la imatge, a dalt, Natalia Lloreta, col·laboradora de bonart que ha participat en la realització de l'espot. A sota, Natàlia Lloreta i Toni Soler.
Baner-generic-180x180_Baner-180x180-px

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88