Es presenta el llibre "Qui més anuncia més ven -Història de la publicitat a Girona" de Lluís Costa, amb el pròleg de Joan Manuel Tresserras i epíleg de Toni Iglésias.
Cal veure aquest llibre com una peça dins d'un conjunt que acaba contenint una aproximació històrica general a Girona i les seves comarques, des de la perspectiva de la comunicació, on es constata la contribució de les iniciatives publicitàries a la modernització de la vida gironina i el seu desvetllament econòmic. Estableix l'itinerari complet des de la ciutat tradicional, que es perpetua a partir de les inèrcies, fins a la connexió amb tot els atributs de la modernitat consumista, accelerats en el cas gironí per l'impacte del turisme. El passeig culmina amb la documentació sobre la presència perceptible i homologada de la publicitat en tots els espais públics gironins, i amb el reconeixement de la influència dels llenguatges "publicitaris" en els de les noves xarxes i en les formes de lluita simbòlica dels moviments socials actuals (Fragment del pròleg de J.M. Tresseras.)
L'acte serà el dimarts 30 de març a les 12:00 hores a la sala d'actes de la Cambra de Comerç de Girona i intervindran Jaume Fàbrega, Joan Manuel Tresserras, Lluís Costa, Toni Iglésies i Antoni Bou.