The Original Copy: Photography of Sculpture, 1839 to Today a la Kunsthaus Zürich ofereix fins el 15 de maig una avaluació crítica de les interseccions entre l’estètica i la teoria de la fotografia i l’escultura, amb una especial atenció com a mitjà que està implicat en la interpretació creativa de l’altre. Amb aproximadament 300 fotografies excepcionals de més de 100 artistes, aquesta exposició abasta el període comprès entre el segle XIX i l’actualitat i se centra principalment en les possibilitats de la fotografia d’influir en la nostra comprensió de l’escultura, mentre que, al mateix temps, aquest fet suposa un desafiament de la percepció tradicional. S’hi presenten treballs de fotògrafs famosos i artistes revolucionaris que van utilitzar aquest mitjà de manera creativa i original en les seves obres tridimensionals com ara Eugène Atget, Hans Bellman, Herbert Beyer, Constantin Brancusi, Brassaï, Manuel Álvarez Bravo, Claude Cahun, Marcel Duchamp, Peter Fischli i David Weiss, Robert Frank, David Goldblatt, Hannah Höch, André Kertész, Man Ray, Bruce Nauman, Gillian Wearing, Hannah Wilke, Yamawaki Iwao i molts d’altres.