Fotomuntatge d’entreguerres (1918-1939) ofereix un panorama concís i representatiu de l’origen del procediment del fotomuntatge com a forma artística i del seu desenvolupament paral·lel en diversos àmbits. L’exposició posa especial èmfasi en l’Alemanya i la Unió Soviètica dels anys vint amb una particular atenció al període d’eclosió i la seva pràctica. S’hi exhibeixen fotocollages i maquetes originals, a més d’un extens repertori de cartells demostratius del poder que el fotomuntatge va exercir en la política, l’agitació social, la publicitat i el mercat, alhora que fa visible la seva utilització per les avantguardes durant aquestes dues dècades. En mans d’artistes com El Lissitzky, Aleksandr Ródtxenko o Gustavs Klucis, el fotomuntatge es va convertir en la Rússia soviètica en una poderosa eina política. Gairebé al mateix temps, a Alemanya, artistes com ara Kurt Schwitters col· locaven el fotocollage i el fotomuntatge en el centre de la seva pràctica artística, i d’altres com per exemple John Heartfield, Max Burchartz ho incorporaven a la seva obra per criticar el règim nacionalsocialista, en ple ascens en els anys trenta.
L'exposició es pot visitar fins al 27 de maig del 2012 al Museu d'Art Abstracte Espanyol de Conca.