Durant la seva residència a Addaya, Centre d’Art Contemporani d’Alaró, Andrés Senra treballa en el projecte Cottage on fire, que, partint de l'obra homònima de Wright pretén reflexionar sobre els concepte de destrucció i naturalesa. Es tracta d'una reflexió plàstica sobre la idea de "naturalesa" des de la perspectiva dicotòmica amb la qual la tradició del pensament occidental l'ha situat enfront del civilitzat. La naturalesa com a font del mal, com a amenaça simbòlica, com a objecte de la destrucció humana, com a font psicològica dels nostres desitjos i apetits emocionals incontrolables o com a cos vil i matèria corruptible, establint un paral·lelisme entre el "natural" i el "desviat", el camí recte i el tort, el normal i el rar. Des d'un punt de vista formal l'obra contraposa de manera constant la idea de naturalesa (els boscos, els paisatges, l'aterridor (en el sentit del sublim del segle XIX) amb la del paisatge mental. Els personatges retratats són tant personatges de la cultura pop la iconografia del qual els hagi situat en el socialment desviat com a filòsofs de la sospita segle XX representants de la crítica al pensament tradicional com personatges anònims en situacions de catarsi emocional.