728x90

Notícies

Claret Serrahima realitza la nova identitat corporativa del Palau de la Música Catalana

Claret Serrahima realitza la nova identitat corporativa del Palau de la Música Catalana
bonart barcelona - 17/01/13
El Palau de la Música Catalana ha començat l’any 2013 amb novetats en la programació i també amb nova identitat corporativa. D’aquest element se n’ha encarregat l’estudi Clase bcn, fundat i dirigit pel reconegut dissenyador gràfic Claret Serrahima. La nova marca s’inspira en l’essència de l’Orfeó Català, de la seva simbologia com a cor, alhora que incorpora referències abstractes a l’edifici del Palau de la Música Catalana. Aquesta nova identitat s’anirà implementant progressivament a tots els suports de difusió de la Fundació OC-PMC, entre els quals hi consta una nova versió del web del Palau –ja en funcionament– que, a més de la seva imatge, ha renovat els seus continguts, el menú, la programació i la navegació per adaptar-la a les noves necessitats i millorar-ne el posicionament. La Fundació OC-PMC ha renovat així la seva identitat corporativa, que uneix per primera vegada sota la mateixa marca l’Orfeó Català i el Palau de la Música Catalana, tot potenciant les seves sinergies. Aquesta relació entre l’Orfeó –com a Associació i com a cor, amb els seus valors fundacionals i institucionals– i el Palau de la Música Catalana –icona del Modernisme i Patrimoni Mundial– és el que dóna singularitat a l’entitat, convertint-la en un dels símbols més genuïns de la cultura catalana. La nova marca situa el Palau i l’Orfeó en l’escena cultural i institucional, projectant una identitat unitària i sòlida, a més de reforçar la seva missió: promoure la pràctica i la formació musical, el patrimoni i la cohesió social i cultural del país.  
40_MNACTEC_Banner-180x180300x300

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88