Banner-HCB-1280x150px_v1-cat-1

Notícies

El Patronat de Turisme i el Celler de Can Roca organitzen un concurs a Instagram

El Patronat de Turisme i el Celler de Can Roca organitzen un concurs a Instagram
bonart girona - 04/06/13

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, màxim organisme de promoció turística de la Diputació de Girona, i el restaurant El Celler de Can Roca, millor restaurant del món del 2013 segons la revista britànica Restaurant Magazine, organitzen i impulsen un concurs de fotografia a Instagram, anomenat #UndiaalCeller, per difondre la diversitat de la gastronomia gironina a través de la creativitat a les xarxes socials i, també, per copsar un públic potencial per a la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona.

Entre el 29 d’abril i el 30 de maig, 271 usuaris de la xarxa Instagram i seguidors del perfil @costabravapirineu van publicar 1.162 fotografies amb les etiquetes #UndiaalCeller, #InCostaBrava i #CellerCanRoca. S’estima que l’acció promocional ha assolit l’impacte de 208.222 usuaris de les xarxes socials i 46.117 likes.

La guanyadora del concurs #UndiaalCeller, que va ser escollida per un jurat designat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona el passat 31 de maig, obté com a premi gaudir d’un servei a la cuina del restaurant El Celler de Can Roca. La guanyadora @Mylay, Laia Calzada i Satorre, serà acompanyada durant el dinar i la sessió fotogràfica per dos instagramers influents, a fi d’ampliar el banc fotogràfic de la gastronomia gironina i la comunicació amb els seguidors de les xarxes socials.

El fundador de la xarxa mundial d’instagramers, “igers”, i director interactiu de Canal Cocina, Phil González, @Philgonzalez, amb 327.659 seguidors, junt amb Pilar Junyent, mànager d’Igers Girona, amb 12.391 seguidors a la xarxa, acompanyaran la guanyadora. La fotografia guanyadora ha estat l’escollida pel jurat per la creativitat, simplicitat i elegància de la imatge. La fotografia expressa virtuts de la cuina d’El Celler de Can Roca com són ara la modernitat, la innovació i la dosis necessària d’humor.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha difós l’acció promocional a les xarxes socials que gestiona (Facebook, Twitter i Instragram), i ha comptat també amb el suport en la difusió que s’ha fet a les xarxes socials de Catalunya Experience i Turespaña. Les fotografies que han pres part en el concurs es poden veure a http://statigr.am/tag/undiaalceller.

Seguint l’estratègia del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de promoció de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona a través de les xarxes socials, l’acció promocional #UndiaalCeller se suma a la iniciativa del mateix caire, «Instagram your city», amb què es promocionen els municipis turístics gironins aquest 2013.

A la imatge, la fotografia guanyadora del concurs.

GC_Banner_TotArreu_Bonart_180x180Banner Didier 180 x 180 px

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88