Les trenta trobades d’"Instagram your city" impulsades pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona al llarg del 2013 han comptat amb la participació de 2.968 usuaris que han publicat 33.831 fotografies i que han aconseguit 1.040.108 m’agrada (likes) i un total d’1.450.348 impactes a les xarxes socials, segons dades registrades per l’eina Promo&Tweets.
Els cinc concursos més concorreguts, pel que fa al nombre de participants, han estat els que s’han fet a l’Escala, Girona, Cadaqués, Banyoles i l’Estartit. El concurs que ha generat més fotografies ha estat el de Girona, amb 3.500 fotos, seguit del de l’Escala, amb 2.663, i Cadaqués, amb 2.469. Pel que fa al perfil del participant, es tractava majoritàriament de joves entre 30 i 35 anys i de famílies aficionades a la fotografia i a Instagram que aprofiten aquestes trobades per tal de fer sortides.
El concurs fotogràfic, participatiu i obert, ha tingut lloc en poblacions de la demarcació de Girona, impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona amb la col·laboració de trenta ajuntaments i oficines de turisme municipals, com ara Girona, Olot, Hostalric, Palafrugell, Figueres, l’Escala, Besalú, Palamós, Cassà de la Selva, Cadaqués, Torroella de Montgrí, Setcases, Lloret de Mar, Tossa de Mar, Sant Feliu de Guíxols, Vilajuïga, Portbou, Blanes, Begur, Castelló d’Empúries, Roses, l’Estartit, Sant Hilari Sacalm, Caldes de Malavella, Banyoles, Arbúcies, Viladrau, Santa Coloma de Farners, Calonge - Sant Antoni i Peralada.
"Instagram your city" ha aconseguit l’objectiu pel qual va ser creat: esdevenir una eina rellevant de comunicació; promocionar i divulgar de manera innovadora els atractius i recursos turístics de les destinacions municipals entre un públic ampli; generar trànsit i continguts dels usuaris al portal web i a les xarxes socials de la Costa Brava i el Pirineu de Girona (Facebook, Twitter i Instagram), i estimular la interacció i la participació dels usuaris.
Seguint l’estratègia del Patronat de Turisme de promoció de la destinació per mitjà de les xarxes socials, en el decurs del 2014 es duran a terme noves fórmules de promoció i divulgació de les destinacions gironines.