L’Ajuntament de Palma ha renovat el contracte de patrocini, en virtut del qual el Banc de Santander es farà càrrec de les despeses d’edició del material de difusió del Castell de Bellver – Museu d’Història de la Ciutat al llarg de tot l’any 2014.
L’acord, signat pel tinent de batlle de Cultura i Esports de l’Ajuntament de Palma, Fernando Gilet, i el delegat territorial del Banc de Santander, Ignacio Alcaraz, permetrà difondre les activitats del Castell de Bellver, que l’any 2013 varen comptar amb un total de 20.000 usuaris, així com promoure les visites públiques, que, al llarg d’aquest mateix any, va suposar l’afluència de prop de 300.000 persones.
L’import previst d’aquesta despesa és de 6.000 euros, amb els quals es finançaran els diferents programes iniciats recentment a Bellver, com Les nits gòtiques, les activitats a l’entorn de l’exposició El monestir de Cabrera, els programes educatius i les activitats commemoratives del Dia Internacional dels Museus, Nadal i Sant Sebastià. A més se reeditaran els fullets del castell, que actualment s’ofereixen en 7 idiomes.