M_Online_BONART_1280X150

Certàmens

ARCOmadrid 2015: Pablo Valbuena, de la Galeria Max Estrella, guanyador del Premi Audemars Piguet

ARCOmadrid 2015: Pablo Valbuena, de la Galeria Max Estrella, guanyador del Premi Audemars Piguet
bonart madrid - 13/11/14
Pablo Valbuena (Madrid, 1978), artista proposat per la galeria Max Estrella, ha resultat guanyador del III Premi Audermars Piguet a la producció d'una obra d'art, que serà exposada a la Sala VIP d'ARCOmadrid 2015, dins de l'espai Audemars Piguet, durant la celebració de la Fira del 25 de febrer a l'1 de març del 2015. El jurat, compost per Winka Angelrath, encarregada d'exposicions i esdeveniments internacional de Audemars Piguet; Beatriz Espejo, redactora en cap de El Cultural; Flavia de Hohelohe, Chairman de Sothebys Espanya; Eloy Martínez de la Pera, comissari i assessor de Audemars Piguet per ARCOmadrid 2015; Guillermo Solana, director Museu Thyssen, i Carlos Urroz, director d'ARCOmadrid, ha destacat especialment la gran qualitat dels 40 projectes presentats per galeries i artistes de tot el món. Finalment, el premi, dotat amb un valor de 15.000 euros per a la producció de l'obra, ha recaigut en el projecte Vint-i-cinc mil 600 milions, del madrileny Pablo Valbuena. El jurat ha valorat la manera en què el missatge de la marca "el misteri de la precisió" es troba present en una obra de gran sofisticació visual i conceptual i que apel·la a conceptes com la temporalitat i la mutabilitat de les formes. Pablo Valbuena. Nascut a Espanya i actualment radicat a França, Pablo Valbuena desenvolupa projectes artístics centrats en investigacions sobre l'espai, el temps i la percepció. Alguns elements clau en la seva obra són la superposició del físic i el virtual, la generació d'espais mentals per l'observador, la dissolució dels límits entre el real i el percebut, els vincles entre l'espai i el temps, la primacia de l'experiència subjectiva com una eina per comunicar-se i l'ús de la llum com a matèria primera. Aquestes idees es desenvolupen en la seva majoria en forma de site-specific, formulats en funció de les qualitats perceptives, les condicions físiques i les influències al voltant d'un espai determinat. Aquest cos de treball s'ha presentat en institucions públiques i privades, biennals i galeries d'art en forma d'exposicions, instal·lacions i intervencions públiques a gran escala a Europa, Àsia i Amèrica.
thumbnail_arranzbravo. general 04-2014Banner-HCB-180x180px_v1-cat-1

Et poden
Interessar
...

Bonart_banner-1280x150_FONS-AVUI-90