Baner-1280x150-px

Notícies

Sis il·lustradors donen vida als personatges de les històries de Glòries

Sis il·lustradors donen vida als personatges de les històries de Glòries
bonart barcelona - 22/10/19
El centre comercial Glòries presenta ‘Glòries és una altra història’ fins el 10 de novembre, una iniciativa innovadora i diferencial protagonitzada per la cultura que posa de manifest el paper del centre com a punt de trobada del barri del 22@. ‘Glòries és una altra història’ omplirà el centre comercial amb personatges il·lustrats per diferents artistes reconeguts de l’escena cosmopolita i internacional actual, com Moderna de Pueblo, Marina Capdevila, Ashley Percival o Holly Jolley, que representen l’estil de vida dels visitants de Glòries. Els visitants podran envoltar-se de les il·lustracions que estaran presents i decoraran Glòries, mentre gaudeixen de totes los ofertes en restauració, oci i shopping que el centre els ofereix d’una manera divertida i original. ‘Glòries és una altra història’ se situa en un context envoltat per un centre comercial urbà a l’aire lliure, en una zona innovadora i de creixement, que a la vegada conserva la proximitat d’un barri impregnat de les històries de la gent tan diferent que el viu i visita. Amb aquesta iniciativa, Glòries dóna espai a les experiències que es viuen al centre i aposta per donar veu als principals protagonistes de totes elles: els seus visitants. Les particulars il·lustracions i personatges d’artistes locals i internacionals tan reconeguts com Moderna de Pueblo, Marina Capdevila, Ashley Percival, Holly Jolley, Irina Kruglova i Jeremy Combot, am les seves diferents històries i vivències personals, es troben al mateix punt: Glòries. Després de la celebració del Bloom Art Fest, Glòries posa de manifest la seva aposta per l’oci, la cultura i el districte, amb col·∙laboracions amb el FAD, L’Auditori, la universitat Pompeu Fabra, el Teatre Nacional de Catalunya, Barcelona Activa o la Farinera del Clot. Les il∙lustracions estaran presents en diversos formats al llarg de Glòries, així com als voltants del centre i de la zona del 22@. A més a més, hi haurà una campanya publicitària on i off line i a xarxes socials. La varietat d’històries presentades anirà lligada a l’entorn en què viu el centre comercial, acostant a la realitat les converses i activitats dels seus visitants, presentades en espais i formes diverses. L’aposta per la varietat de formats s’acosta a la voluntat que el visitant s’integri en aquestes i s’hi senti identificat, gràcies a l’espontaneïtat i realitat dels diàlegs i les obres. Segons Nina Kavaliova, gerent de Glòries, “Glòries no és només un centre comercial, Glòries és el punt de trobada del barri on es reuneixen el shopping, la restauració, l’oci, l’art i la cultura. Després del festival Bloom Art Fest, posem de manifest la nostra aposta per l’oci, la cultura i el districte, amb col∙laboracions amb la universitat Pompeu Fabra, el Teatre Nacional de Catalunya, Barcelona activa o la Farinera del Clot”. A la imatge, il·lustració d'Ashley Percival.
Eude, genericNial nou-180x178

Et poden
Interessar
...

Bonart_banner-1280x150_FONS-AVUI-90