La fira ARCOmadrid, que tindrà lloc del 26 l'1 de març de 2020 a els pavellons 7 i 9 d'IFEMA, estrena pàgina web, amb noves funcionalitats i una imatge renovada, que facilita l'accés i la usabilitat per a visitants i expositors.
El seu disseny, així com el nou sistema de gestió de continguts (CMS), permet oferir experiències en línia contextualitzades i personalitzades, a més d'optimitzar la participació i interacció dels usuaris independentment del dispositiu utilitzat per al seu accés. Els usuaris podran accedir a tota la informació d'ARCOmadrid -Llistat d'expositors, horaris, ubicació, àrees-, així com a les novetats que les empreses expositores presentaran, a notes de premsa, passis d'accés, acreditacions de premsa, etc.
En definitiva, aquest renovat canal digital s'estableix com un dels pilars indispensables per generar un vincle sòlid entre ARCOmadrid i els seus expositors i visitants, ja que permet connectar a tots els intervinents en aquesta relació, i millorar la seva comunicació i experiència. Igualment, es busca afavorir una efectiva participació en les fires i esdeveniments, el que es traduirà en un estímul per incrementar els intercanvis comercials i l'accés al coneixement.
Aquest canvi es produeix en un moment de transformació digital per a IFEMA, amb l'objectiu de millorar el seu posicionament a la xarxa i prestar un servei en línia de qualitat i adequat als nous temps per als més de 3,6 milions de persones que cada any acudeixen a les fires, congressos, convencions i altres esdeveniments que se celebren als seus recintes. Durant el passat any, IFEMA va aconseguir 20 milions de pàgines web vistes entre tota la seva cartera d'esdeveniments.