La Casa sin fin inaugura el 21 de mar l'exposició Frank Lloyd Wright, Taliesin West, 1956 i presenta una sèrie fotogràfica essencial en l'obra de Paul Almasy. Malgrat el seu reconeixement, el fotògraf hongarès Paul Almasy (1906-2003) apareix sempre com un solitari, i així es considera ell mateix en més d'una ocasió: "Sóc un expatriat, un solitari. En el millor dels casos un ciutadà d'aquest món menys conegut, aliè gairebé sempre els poderosos; el meu treball tracta de reflectir allò que hem de denunciar o comprendre ".
Encara que alguns assajos el vinculin a la fotografia humanista francesa, en realitat la seva obra, i així ho va declarar Almasy en algunes ocasions, és deutora de la gran generació de fotoperiodistes alemanys dels anys 30, bona part d'ells jueus, que es va exiliar a Anglaterra o va morir a Auschwitz: Erich Salomon, Felix H. Man o Stefan Lorant (també d'origen hongarès), els treballs en els dos principals mitjans il·lustrats de l'època: Berliner Illustrirte Zeitung i Münchner Illustrierte Presse, van ser claus per Almasy (el reportatge de Man sobre Mussolini en 1931 va marcar a tota una saga de fotoperiodistes).