Si hi ha una certesa amb la qual podem comptar és la creixent incertesa que genera el canvi climàtic. L'arquitectura ha estat responent a les campanes d'alarma introduint noves iniciatives, però fins ara ni la professió ni l'educació han abordat el seu paper de manera efectiva. Com pot l'arquitectura ajudar-nos a afrontar les amenaces del canvi climàtic? Quina responsabilitat té l'educació en aquest camp? L'Escola d'Arquitectura de Tulane obrirà les portes per donar veu a aquest important debat del 7 al 9 de novembre, a la Conferència d'Administradors 2019 d'ACSA (Associació d'Escoles Col·legiades d'Arquitectura), amb el tema 'INCERTESA' (UNCERTANITY).
L'esdeveniment reunirà a figures clau del sector educatiu, social i arquitectònic a nivell internacional com Iñaki Alday (arquitecte espanyol i degà de la Tulane School of Architecture), Karen Tanca (urbanista i professora a la Yale University), Richard Sommer (arquitecte i professor de la Universitat de Toronto) o Pankaj Mare Gupta (arquitecte a Nova Delhi i professor de la Universitat de Virgínia), entre d’altres.
L'Escola d'Arquitectura de Tulane, epicentre de la conferència, treballa des de fa anys en impulsar aquest debat a través dels seus programes educatius. Fa poc han iniciat uns estudis d'investigació dedicats exclusivament a estudiar la capacitat de l'arquitectura per abordar problemes com els desastres naturals, el desenvolupament urbà sostenible i l'accés equitatiu a l'habitatge, entre d’altres.