banner-BonArt

Notícies

El projecte "Miró a taula", fusiona art i gastronomia a la galeria Mayoral

El projecte \
bonart verdú - 22/06/15
El 21 de juny, Mayoral Galeria d'Art ha organitzat Miró a taula, una trobada enfocada a explicar el mercat de l'artista Joan Miró. La cita, fusió d'art i gastronomia, ha posat èmfasi en els secrets en la compra de les obres, anècdotes sobre el pintor, i també, entorn del món de les subhastes, com per exemple: del rècord que fa fer una pintura de l’artista (Etoile Bleue, 1927) a Sothebys l’any 2012 que es va vendre per 29 milions d’euros. "La força de Miró al mercat de l'art -segons Jordi Mayoral, director de Mayoral Galeria d'Art- és cabdal, és un dels artistes més transcendentals tan històricament com en la seva presència actual en les subhastes, en exposicions de primer nivell en museus i en les galeries de més influència globals". Al llarg de la visita s'ha explicat la importància de les certificacions, els preus d'alguns resultats d'obres de Miró i el paper cada cop més gran del mercat asiàtic que està impulsant el recorregut ascendent dels preus de l'artista. Al llarg de la visita els participants han pogut gaudir del projecte Miró a taula. Una experiència mironiana única, ubicada en un edifici on s’exposen un centenar d’obres gràfiques, originals i escultures de diferents artistes. Miró n’és el fil conductor i dialoga amb l’obra d’altres grans creadors amb qui hi va tenir una estreta relació com: Picasso, Dalí, Calder, Chillida i Tàpies. Els assistents han recorregut les diferents sales degustant tapes inspirades en les obres exposades que ha creat Albert Marimon, millor cuiner català del 2013. L’acte s'ha finalitzat amb el plat principal inspirat en l'obra La Masia (1921).    
inclassificablesBanner Didier 180 x 180 px

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88