La segona edició del Costa Brava FashionWeekend tanca superant expectatives de nou amb una afluència de més de 8.000 persones. Això vol dir que enguany han visitat els Jardins del Collet de Sant Antoni de Calonge 3.000 persones més que l’any passat, consolidant aquest esdeveniment de moda com una nova cita obligada per a tots els amants de les noves tendències.
El CBFW, que aquest any ha comptat amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la CCAM, el Patronat de Turisme i, com en la primera edició, de l’Ajuntament de Calonge i la Diputació de Girona, va arrencar el 31 de juliol amb una inauguració oficial presidida pel Conseller Felip Puig.
Durant els tres dies d’esdeveniment, i superada la tempesta del divendres vespre, el públic assistent ha pogut veure desfilades de dissenyadors emergents com Rita Row, que repeteix participació i que l’any passat va fer el salt a la 080 Barcelona dins l’apartat de dissenyadors emergents, o All Sisters, una de les dues marques de bany que han inaugurat aquesta nova categoria de la passarel·la del Costa Brava FashionWeekend.
La crescuda de l’esdeveniment ha estat notòria en aquest segon any. S’ha ampliat el nombre de desfilades i la quantitat de parades de dissenyadors del market. La durada s’ha allargat a tres dies en comptes de dos i la cartellera musical ha pujat decibels amb caps de cartell com Nyandú o TheSeihos. Com a novetat, l'organització ha presentat una zona d’art amb propostes com les taules d’AnomyPaddle Surf il·lustrades per Conrad Roset, i la creació d’art viu d’AliciaVogel, entre altres. Aquesta ha estat la fórmula que ha concentrat els dies 31 de juliol, 1 i 2 d'agost una gran afluència de públic, mitjans, bloguers, autoritats, models, punxadiscos i artistes.
L'equip organitzador (Bravo Produccions) i les institucions que donen suport a l’esdeveniment fan una valoració molt positiva dels resultats i encaren un futur molt optimista.