1280x150

Notícies

Més de 33.600 espectadors a la 21a edició del Festival de Cap Roig

Més de 33.600 espectadors a la 21a edició del Festival de Cap Roig
bonart calella de palafrugell - 24/08/21
.El Festival de Cap Roig va tancar la seva vint-i-una edició amb l'actuació de la balladora Sara Baras, que va protagonitzar el recital solidari d'enguany en benefici de Càritas. El Festival, que està organitzat per Clipper's Live amb l'impuls de CaixaBank, ha comptabilitzat un total de 33.607 espectadors en 21 concerts, 19 sold outs i un índex d'ocupació del 98%. En total, 21 actuacions de les grans estrelles del moment han conformat un cartell eclèctic i de primer nivell, amb l'objectiu d'oferir un any més una experiència cultural única al públic en un entorn ideal com és el de la Costa Brava. Per l'escenari de Cap Roig han desfilat aquest any artistes de la talla de Pablo López, Raphael, Els Amics de les Arts, Manel, Juan Diego Flórez, Antonio Orozco, Estopa, Ara Malikian, José Luis Perales, Taburete, Aitana, El Pot Petit, Blaumut, Love of Lesbian, David Bisbal, Mag Lari, Morat, Sílvia Pérez Cruz, Sopa de Cabra, Hombres G i, per últim, Sara Baras. L'edició d'enguany del Festival ha aconseguit penjar el cartell d'entrades exhaurides en 19 concerts, assolint un índex d'ocupació del 98%. La 21a edició del Festival ha comptat amb totes les mesures sanitàries i de prevenció contra la COVID-19 necessàries per garantir un entorn segur per a totes les persones que hi han assistit als concerts, així com els artistes i els membres de l'organització. Entre aquestes mesures destaquen l'ús obligatori de la mascareta en tot el recinte, l'habilitació de punts de distribució de gel hidroalcohòlic, la distància de seguretat entre grups bombolla, el control de temperatura i el control d'accés a través de dispositius telemàtics. A més, l'aforament del festival aquest any s'ha reduït fins a un terç menys de l'habitual. La directora de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank, Maria Lluïsa Martínez Gistau, ha subratllat "l'èxit artístic i d'assistència d'aquesta nova edició del Festival de Cap Roig, que s'ha celebrat en un context de dificultats sanitàries, però que ha complert amb tots els objectius que s'havia proposat: impulsar l'activitat cultural, dinamitzar l'economia i generar un impacte positiu, com a mostra del compromís que l'entitat té amb els territoris en els quals està present". Per la seva part, el president del Grup Clipper's i director del Festival de Cap Roig, Juli Guiu, s'ha mostrat "molt satisfet que, una vegada més, el públic hagi recolzat tan àmpliament les diferents propostes del Festival i l'eclecticisme que el caracteritza. Després de la pausa inesperada de l'any passat, hem tornat a aconseguir un èxit rotund d'assistència, amb 19 sold outs en 21 nits extraordinàries de la mà dels artistes més rellevants de l'escena musical actual". Juli Guiu ha agraït "el gran esforç de tot l'equip implicat, i el suport i la confiança de CaixaBank i del conjunt de patrocinadors que ens han acompanyat aquest any. La seva col·laboració contribueix, una vegada més, a fer d'aquest Festival el esdeveniment més gran musical de l'any a la Costa Brava i el festival d'estiu de referència al sud d'Europa". Concert solidari i programació per al públic familiar El Festival de Cap Roig ha comptat un any més amb la programació d'una nit solidària. Gràcies a la col·laboració de CaixaBank i el Grup Clipper's, una part de la recaptació de l'espectacle de Sara Baras es destinarà als projectes educatius de Càritas que ofereixen suport socioeducatiu a infants en risc d'exclusió social de Palafrugell i la resta del Baix Empordà, amb l'objectiu d'acompanyar-los de manera integral durant el procés d'aprenentatge i garantir la igualtat d'oportunitats. També s'ha reforçat el Cap Roig Mini, iniciativa que va començar el 2013 amb l'objectiu d'oferir una programació infantil i familiar durant el Festival. Aquest any s'han programat els espectacles d'El Pot Petit i el Mag Lari, que han fet protagonistes als més petits de la família. Aquest any el Festival de Cap Roig ha presentat el "Village Cap Roig", un nou espai a l'aire lliure, més ampli i perfectament adaptat a totes les normatives de seguretat. En aquest nou "Village", el públic del Festival ha pogut gaudir abans del seu concert d'una àmplia oferta gastronòmica i diverses actuacions en directe d'artistes com Curricéo Jxta Martín.
BonartBanner180x180_curtmetratgeEude, generic

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88