Banner-Flama-1280x150px_v1-cat-1

Notícies

El GGAC organitza Black Batlle

El GGAC organitza Black Batlle
bonart barcelona - 21/11/16
El Gremi de Galeries d'Art de Catalunya organitza del 24 al 27 de novembre del 2016 Black Battle, una acció de màrqueting experiencial per aconseguir una difusió massiva de la Campanya Black Friday GGAC abans, durant i després de la seva execució. L'acció, que es basa en una performance artística en què participaran diferents actors de l'art, especialment joves, permetrà tenir una major implicació del públic objectiu i dels associats. Aquesta acció esdevindrà en una activitat posterior que tindrà lloc en les diferents galeries participants, una ruta guiada. Es tracta d'una batalla per reivindicar l'art, estimular el gust per l'art i premiar els talents artístics. L'objectiu final serà la creació d'un llenç social i visual en una data assenyalada en el calendari comercial i que més enllà de semblar una amenaça al sector es pren com una oportunitat per recordar a tots els actors de l'art, així doncs, aconseguint que l'art tingui el paper "d'heroi popular". Però com en tota batalla, es confrontaran dos bàndols pictòrics: Partidaris de portar l'art al públic de carrer i trencar els murs de les galeries d'art i els que consideren que l'art ha de mantenir-se a les parets dels museus i de les galeries oferint uns espais hermètics i d'esnobisme. Tindrà lloc el dia 24 de novembre a les 20 h. al Passeig de Gràcia amb Consell de Cent de Barcelona. Deu artistes lluitaran per guanyar la batalla de l'art. Tant si és comercial o cultural el Black Firday, serveix per reivindicar el paper de les galeries d'art i els artistes. Batallen en diferents rondes i tenen vint minuts per plasmar la seva obra en una tela negra utilitzant tintes de colores. Hi haurà un animador que informarà de tots els passos a seguir. Les batalles començaran quan l'animador doni el senyal. A la primera ronda hi haurà cinc artistes a un costat i cinc a l'altre. El jurat eliminarà un artista per costat. A la segona ronda, quedaran vuit artistes, 4 per costat dels quals s'eliminaran dos per costat. La darrera ronda enfrontarà els quatre artistes finalistes i el públic seleccionarà el guanyador. La temàtica de les dues primeres rondes serà lliure, però la temàtica de la batalla final serà el Black Friday a l'Art. Durant la batalla es distribuirà flyers per informar de les galeries participants i de la ruta del 24 al 27 de novembre. Participaran aquests artistes: Alberto de Blobs, Marc Camins, Xavier Clarès, Eloi Laporta, Cristina Lliurat, Berto Martínez, Jofre Oliveres, Lluís Puiggròs Puigdellívol, Manny Rubas i Clàudia Vives Fierro. El disseny guanyador serà el disseny de la campanya de Black Friday 2018 de la GGAC. La selecció de les obres formarà part de la primera exposició que inauguri l'espai M2, segon restaurant del projecte gastronòmic Metric Market, espai on conviuen l'art, el disseny, la música i la gastronomia. Hi podran participar els artistes que col·laboren amb les galeries agremiades del GGCA. La ruta Black Batle tindrà lloc del 24 al 27 de novembre del 2016. La festa Black Battle se celebrarà el dia 25 de novembre de 19 a 21.30 h. a Metric Market, Av. Diagonal, 505 de Barcelona.
Baner-generic-180x180_thumbnail_arranzbravo. general 04-2014

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88