0324-banner-bonart-Racisme-1280x107px

Exposicions

L'Hipermerc'Art by Moritz torna més internacional i solidari

L\'Hipermerc\'Art by Moritz torna més internacional i solidari
bonart barcelona - 01/12/16
La 33a edició de l'Hipermerc'Art by Moritz arriba carregada de novetats. D´una banda, la nova proposta d'aquesta exposició col·lectiva s'obre a altres continents i comprèn obres d'un col·lectiu d'artistes de Corea del Sud, que inclou el prestigiós il·lustrador Charles Jang. Aquests creadors comparteixen cartell amb noms tan coneguts com Mariscal, que repeteix en aquesta edició, o Andreu Buenafuente, que presentarà les il·lustracions originals del seu llibre No Entiendo Nada; artistes consolidats com Gabril Schmitz, Rosanna Casano o Paula Fujiwara, o talents emergents com Marc Badia o helena Pielias,... D'altra banda, aquesta edició inclou una representació de 5 dels artistes que han format part de la mostra No Penso Callar a benefici d'Aministia Internacional. Conrad Roset, Higinia Garay, Lara Costafreda, Ricardo Cavolo i Joana Santamans. Amb l'objectiu de defensar la llibertat d'expressió, aquests il·lustradors van donar la seva visió particular d'aquest dret humà fonamental a través d'una obra cedida expressament que, en format print, es posarà també a la venda a L'Hipermerc'Art by Moritz per 20 euros, import que anirà destinat íntegrament a Amnistia Internacional. El cartell d'aquesta edició és a càrrec de la il·lustradora Bruna Valls, coneguda per pintar personatges amb cap d'animal a partir de fotos antigues, en aquest cas, un fotograma de la pel·lícula Breakfast at Tiffany's, on incorpora el logotip de la Moritz com a marca amfitriona. Bruna Valls també ha estat l'encarregada de dissenyar l'etiqueta exclusiva de la Moritz edició especial que es regalarà a tots els clients amb cada adquisició. Un total de 31 creadors formen part d´aquest exitós projecte de la Galeria Safia -amb Àngels Garcia i Natalia Foguet a la direcció artística des dels seus inicis- que presenta obres originals d'art contemporani de petit format però gran qualitat, amb preus que van dels 59 als 299 euros. Amb l'objectiu d'apropar l'art a tots els públics, i amb un concepte molt POP, l'Hipermerc'Art by Moritz utilitza el format dels supermercats convencionals per exposar les obres originals que presenta cada artista: unes 40 peces úniques fetes especialment per a l'exposició. Després del tancament de la sala Vinçon, aquest esdeveniment del món de l´art va iniciar una nova etapa l´any passat amb el trasllat a la Mortiz Store de la Fàbrica Moritz Barcelona que va ser tot un èxit de públic i vendes. L'Hipermerc'Art by Moritz, tindrà lloc de l'1 de desembre al 8 de gener del 2017 a Moritz Store. Fàbrica Moritz Barcelona, Ronda Sant Antoni, 39 de Barcelona.
Impremta Pages - banner-180x178GC_Banner_TotArreu_Bonart_180x180

Et poden
Interessar
...

Banner-Consuelo-Kanaga-1280x150px_v1-cat-1