La Fundació Per Amor a L'Art presenta al centre d'art Bombas Gens una exposició de la Col·lecció Per Amor a l'art: Hiperespais reflexiona sobre la relació entre les arquitectures i espais imaginaris i l’art contemporani.
La mostra pren el seu nom de la ciència-ficció. Al·ludeix a una quarta dimensió a la qual segons Todolí ja s’apel·lava en el cubisme o en els postulats d'André Breton sobre l'art abstracte, i que en l'actualitat trobem subjacent en pel·lícules.
Seria la creació d'una altra realitat i la possibilitat de viatjar amb la ment a aquests espais ficticis el que proposaria aquesta exposició. Aquesta mostra d'art abstracte del segle XXI reuneix les peces més contemporànies de
la col·lecció, la majoria d'elles signades per dones.
Per a Julia Castelló, co-comissària de la mostra, la selecció d'obres exposades repensen i redefineixen l'arquitectura en diferents suports i estils. Trobem el teixit de Teresa Lanceta, els camps de color de Pedro Cabrita, la materialitat de Carlos Bunga, l'organicitat de David Reed, les escriptures d'Irma Blank, el grafisme de Roland Fischer o
la superposició de plans d’Heimo Zobernig. I en el terreny afectiu i simbòlic comptem amb la memòria de Patricia Gómez i María Jesús González, la ruïna en l'obra d'Ángela de la Cruz o la transformació de l'arquitectura de El Último Grito.
A la imatge, obra de David Reed.