TEFAF Maastricht presentarà a més de 280 marxants d'art, antiguitats i disseny, seleccionats entre els millors del món, que portaran els seus millors peces a l'edició de 2018 d'aquesta Fira. La Fira exerceix un atractiu inigualable sobre col·leccionistes privats, conservadors de museus, professionals del mercat de l'art i amants de l'art de nombrosos països diferents.
TEFAF Maastricht és la fira d'art i antiguitats més important del món, i la seva gran reputació internacional es veu reflectida en l'oferta i qualitat de les obres d'art úniques a la venda a la Fira, que se celebrarà al Palau d'Exposicions i Congressos MECC (Maastricht Exhibition and Congress Centre) de Maastricht, Països Baixos, del 10 al 18 de març de 2018.
Els marxants que participen en TEFAF Maastricht són líders en els seus respectius camps, fet que suposa que, amb freqüència, obres recentment descobertes o redescobertes es presenten per primera vegada al mercat en aquesta fira. Aquest és, per exemple, el cas de Kollenburg Antiquairs (Stand 182), que exhibirà l'obra Sant Albí i Sant Bernat, 1496, pintura al tremp sobre taula, de Filippino Lippi (ca.1457-1504). Aquesta peça, que apareix en el mercat per primera vegada des de fa més d'un segle, té una procedència extraordinària. La taula, que formava part d'un retaule més gran, va ser pintada per al Convent de Sant Donat agli Scopeti per substituir l'encarregada en 1481 a Leonardo da Vinci, qui no la va arribar a acabar. En 1529, va ser adquirida pel Cardenal Carles de Mèdici i el 1666 va passar a formar part de la col·lecció Uffizi.
La secció TEFAF Antiques, en què participen 90 marxants, és la més gran de la fira. Cada any, la secció presenta alguns dels exemples més excel·lents d'obres de belles arts i d'arts decoratives disponibles al mercat. En l'edició de 2018, l'escultura al llarg dels segles estarà especialment ben representada. Daniel Katz Gallery (Stand 100) oferirà la extraordinàriament evocadora escultura de bronze Tors d una dona de cames, de Camille Claudel (1864-1943). Modelada al voltant de 1887 i fosa en 1913, es creu que reflecteix la destructiva relació entre Camille Claudel i Auguste Rodin, a l'estudi l'escultora va treballar durant molts anys. Axel Vervoordt (Stand 424) presentarà el Cap de Venus Genetrix, una bellíssima escultura de marbre del segle I d. C., que arriba per primera vegada al mercat des dels anys 60 del segle passat.