PalauRobert_Montserrat_970x250

Certàmens

Joan Fontcuberta prepara l'estand de la Diputació de Huelva a Arco

Joan Fontcuberta prepara l\'estand de la Diputació de Huelva a Arco
bonart madrid - 17/02/18
Gossan: Missió a Mart, és el títol del projecte inèdit i que Joan Fontcuberta (Barcelona, ​​1955) ha preparat per a ARCO 2018 a l'estand de la Diputació de Huelva (Pavelló 9 Stand H02). Tenint en compte que el lema de la fira aquest any és el futur, la idea que l'home conquisti en les pròximes dècades un nou planeta és una de les realitats futuribles que més ens sedueixen. La idea és que la Diputació de Huelva encarrega a Joan Fontcuberta la primera campanya de promoció d'un futur parc temàtic sobre Mart que es construirà en la Conca Minera de Riotinto en els anys vinents. A la fira es presenten vuit imatges (mida 100 x 70 cms) que ha fet Joan Fontcuberta per promocionar a través de cartells el futur parc temàtic, que es dirà Gossan: Missió a Mart, i un vídeo realitzat per l'empresa Galaxy Entertainment In., promovent aquest recinte a construir dedicat a l'entreteniment. Aquest teaser de llançament es difondrà a la televisió xinesa (CCTV) i xarxes socials a través d'Internet i Smartphones del gegant asiàtic en els mesos vinents. Als xinesos els fascina el paisatge irreal de Rio Tinto, a més de saber que estan impressionats amb l'existència d'un riu vermell, una raresa paisatgística símbol per a ells de prosperitat i bona fortuna que creuen que es convertirà en un reclam molt seductor pel seu turisme. El vermell per a ells significa bona sort. En els casaments o durant les festes, la gent adorna els carrers i les cases de color vermell, perquè tenen la creença que aquest color portarà designis venturosos en el futur. La mascota oficial de l'estand l'ha realitzat Víctor Pulido, un dels artistes de Huelva més coneguts i populars. Es diu Jamonciano. El comissari del projecte es Sema D'Acosta.
M_Online_BONART_180X180-25BW24_Revista-Bonart_3

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88