banner-BonArt

Notícies

Segona edició del Mobile Week Barcelona, èxit de participació

Segona edició del Mobile Week Barcelona, èxit de participació
bonart barcelona - 13/03/18
La segona edició de Mobile Week Barcelona ha estat un èxit. Durant més d’una setmana hem fet que tota la ciutat reflexioni sobre l'impacte de la transformació digital a través de l’art, la ciència i la tecnologia. La resposta en termes d'interès i participació ciutadana en totes les activitats proposades ha superat amb escreix totes les previsions. Més de 19.000 persones han participat en les 120 activitats impulsades per MWCapital als 10 districtes de la ciutat amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona. Aquestes xifres no haurien estat possibles sense el compromís dels més de 60 equipaments de ciutat que han obert les seves portes, els gairebé 250 col·laboradors, els mes de 100 ponents, i a tots els artistes que ens han cedit la seva obra per mostrar al públic com la tecnologia i cultura també van de la mà. Però sobretot, aquest èxit no hauria estat possible sense la participació de la ciutadania, que ens ha permès crear un projecte transversal per impulsar la transformació mòbil i digital de la nostra societat. Aprofitem l'ocasió per comunicar-te que les obres “En algun lloc deu haver-hi un abocador on estan apilades les memòries”, de Laura Malinverni & Cristina Valero, i “Ella programa el codi”, de Elizabeth Bigger, que han format part de l'exposició "El Futur Quotidià", han estat seleccionades per exposar-se, de forma gratuïta, al Museu Nacional d'Art de Catalunya, del 13 de març al 13 d'abril. A la imatge, cartell Mobile Week Barcelona.
La-Galeria-201602-recursthumbnail_Centre Pere Planas nou 2021

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88