El Tinglado 1 del Port de Tarragona ha rebut la primera edició del CultHunting Day a la ciutat després de sis edicions a Barcelona.
"Ha estat una jornada on hem demostrat com l'art ajuda a cambiar les organitzacions" afirma Cristina Salvador, fundadora de CultHunting.
El segle XXI ha portat nous reptes importants a la societat i organitzacions. En un entorn en constant moviment, es presenten nous actors i es replantegen valors que abans semblaven immutables. Aquí és quan neix el veritable repte de les companyies: anticipar-se a la velocitat dels canvis.
Per primera vegada a Tarragona, CultHunting Day ha reunit més de 25 projectes artístics i emprenedors per mostrar la capacitat de la cultura i de l'art com a força transformadora per les empreses.
"Gràcies a més d'una dotzena de projectes a empreses i a més de les 20 propostes artístiques que hem portat, hem demostrat com l'art i la cultura ajuda a connectar les emocions, serveix com a element diferenciador i és una eina de motivació per a l'empresa" afirma Salvador.
Artistes com Franc Aleu i els projectes de Creativita, Quo Artis, Domestic Data Streamers, Boa Mistura, Barcelonink, Pere Salés, Marta de los Pájaros, Escritura en Vivo, Planet Impro, Laboratory of Dreams, Comustària i Cacís de Forn de Calç; s'han unit a les experiències d'organitzacions com Inteligencia Creativa, BASF, DKV, Fundació Pau Casals, Universitat Rovira i Virgili, El nan casteller, HP, TRAM, Clos Galena, Iber, Gebro, Uriach i el Port de Tarragona.
CultHunting Day ha reunit a artistes i directius amb l'objectiu de construir ponts entre art i empresa, i d'explorar el potencial de l'art i la cultura com a agent transformador i motor d'innovació. La connexió de les emocions i la diferenciació entre les persones ajuda a les empreses a sortir fora de la seva zona de confort per evolucionar i transformar-se i així fer front als canvis de l'entorn.
A la imatge, CultHunting 2018.